TOP NEWS

Beauty is about being comfortabe in your own skin. Choose comfort with keratin treatment!

sâmbătă, 16 martie 2013

Before / After - priviţi rezultatele tratamentului




În această secvenţă de pagină vreau să faceţi cunoştinţă cu unele din lucrările mele. 
Pozele sunt făcute în aceeaşi zi Before/After Treatment. La fiecare poză va fi plasat un cometariu despre starea părului în urma spălării acestuia. 
O să încerc să ataşez şi poze pentru ca să puteţi vizualiza efectele tratamentului cu keratina.





9 comentarii:

  1. Dupa parerea mea,tratamentul cu Keratina ar trebui sa fie un must-have pentru toate fetele care isi doresc un par sanatos,stralucitor si drept!!!Multumesc mult,Daniela!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte incantata de acest tratament! E uimitor cat de frumos se aseaza parul dupa un banal uscat cu foen-ul :) Multumiri Daniela, ai avut multa rabdare si grija pentru parul meu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat timp dureaza efectul, pana la urmatoarea spalare?

    RăspundețiȘtergere
  4. Despre ce tratament cu Keratina este vorba ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Daniela.Cum putem face o programare?Nr de tel la care am sunat este inchis.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma puteti gasi la numarul de telefon 0745804308
    Pe whatsapp/viber la acelasi numarul de telefon
    Pe pagina mea personala Croitoru Daniela
    Pe pagina Keratin Hair Straightening

    RăspundețiȘtergere